Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  09390858526 09390858526

آموزشگاه کنکور

معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم | 09390858526

آموزشگاه كنكور، معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور: كليد قبولي شما در كنكور

 .

آموزشگاه بارمان كنكور با سابقه‌اي بيش از 15 سال در زمينه آموزش كنكور هاي سطح كشور به عنوان يكي از برترين مراكز آموزشي تهران فعاليت خود را آغاز كرده است. اين مركز آموزشي با داشتن اساتيد مجرب و با تجربه و نيز ارائه رويكردهاي نوين و مدرن در آموزش، توانسته است در تحصيلات كنكوري دانش‌آموزان موفق و پيروز باشد. يكي از مواردي كه مركز آموزشي بارمان كنكور را از ساير مراكز آموزشي متمايز مي‌كند، ارائه بسته آموزشي يكپارچه مبتني بر علم و دانش روز دنيا است كه باعث تسهيل و يكنواخت شدن فرآيند تدريس و يادگيري مي‌شود.

 .

تدريس دروس كنكور هاي سطح كشور ضرورتي براي دانش‌آموزان دهمي و آنهايي است كه به دنبال ورود به دانشگاه هاي برتر كشور هستند. بنابراين، آموزشگاه بارمان كنكور به عنوان برترين مركز آموزشي تهران براي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم، با هدف پاسخ گويي به نيازهاي دانش‌آموزان، بسته هاي آموزشي منحصر به فردي را تهيه كرده است. در ادامه به معرفي اين بسته ها و جزوات آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور خواهيم پرداخت:

 آموزش كنكور - بارمان كنكور

1. بسته تدريس مفهومي زيست شناسي 1 پايه دهم: اين بسته شامل كتاب درسي، راهنماي تدريس، جزوه گفتاري و بازنگري مفاهيم مي‌باشد. اين بسته با استفاده از روش‌هاي تدريس نوين و جذاب، دانش‌آموزان را به يادگيري دقيق و عميق مفاهيم درس زيست شناسي 1 پايه دهم مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نمايد.

 .

2. جزوه سئوالات تستي زيست شناسي 1 پايه دهم: اين جزوه شامل بيش از ۵۰۰۰ سئوال تستي با پاسخ تشريحي مي‌باشد كه شما را به راحتي براي شركت در جلسات آزمون ها آماده مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

 .

3. جزوه شيمي زيستي 1: اين جزوه شامل خلاصه مباحث و تست هاي كتاب درسي زيست شناسي پايه دهم مي‌باشد كه براي درك بهتر مباحث و تسلط به مهارت حل تست هاي زيست شناسي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 .

4. جزوه بيوشيمي و تلاش بيولوژيكي: اين جزوه شامل خلاصه مباحث و تست هاي كتاب بيوشيمي و تلاش بيولوژيكي مي‌باشد. با استفاده از اين جزوه، دانش‌آموزان مي‌توانند به طور مرتب و اثربخش تمرين هاي تستي را انجام دهند و تسلط خود را در اين مباحث افزايش دهند.

 .

5. جزوه تاريخچه بيوشيمي: اين جزوه شامل مطالب اصلي و مهم در تاريخچه بيوشيمي مي‌باشد كه براي آشنايي دانش‌آموزان با تاريخچه اين علم و آشنايي با نوآوري هاي علمي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 .

تمامي اين بسته ها و جزوات آموزشي، با هدف كمك به دانش‌آموزان در درك بهتر مباحث و تسلط بر مهارت‌هاي لازم براي شركت در آزمون ها، تهيه و تدوين شده اند. از طرفي، استفاده از اين جزوات و بسته هاي آموزشي در كنار دوره هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور، به دانش‌آموزان اين امكان را مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد تا با آرامش و آمادگي كامل وارد آزمون هاي كنكور شوند و در مسير موفقيت خود قدم بردارند.

 .

در نهايت، آموزشگاه بارمان كنكور با مجموعه‌اي از بسته هاي آموزشي يكپارچه در بخش زيست شناسي 1 پايه دهم، تلاش مي‌كند تا با تدريس مدرن و رويكردهاي نوين، دانش‌آموزان را براي دستيابي به نتايج موفق در كنكور آماده كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در دوره هاي آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور، مي‌توانيد به سايت و صفحات اجتماعي آن مراجعه كنيد.

 .

 

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس فيزيك پايه دهم
  • زيست شناسي كنكور: آموزش جامع و كاربردي مباحث سلولي و مولكولي
  • كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس رياضي و آمار 3 پايه دوازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مديريت كسب و كارهاي كوچك
  • مشاوره انتخاب رشته كنكور
  • آموزش كنكور هندسه 2 پايه يازدهم
  • آموزش آنلاين كنكور درس آمار و احتمال يازدهم

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/18 ساعت: ۰۱ توسط:academy :

| 09390858526 | 09390858526

آموزشگاه كنكور، آموزش جامع زيست شناسي 1 پايه دهم

با بارمان كنكور، هيچ چيز غيرممكن نيست! همين امروز با ما تماس بگيريد و از خدمات مشاوره ي رايگان ما بهره مند شويد.

 .

دوره زيست شناسي ما به طور خاص براي دانش آموزان كلاس دهم طراحي شده است كه براي امتحانات ورودي دانشگاه خود آماده مي شوند. ما تمام موضوعات و مفاهيم مورد نياز براي بخش زيست شناسي كنكور را پوشش مي دهيم و مطمئن مي شويم دانش آموزان ما به خوبي آماده هستند و به دانش خود اطمينان دارند. دوره ما از آخرين برنامه درسي پيروي مي كند و به طور مداوم به روز مي شود تا از هر گونه تغيير در الگوي امتحاني پيروي كند.

 .

ما با مباني زيست شناسي شروع مي كنيم و دانش آموزان را با مفاهيم اساسي مانند سلول، ژنتيك و تكامل آشنا مي كنيم. مربيان ما از روش هاي آموزشي تعاملي، از جمله نمودارها و فيلم ها، براي كمك به دانش آموزان براي درك بهتر اين مفاهيم استفاده مي كنند. ما همچنين جزوات و برگه هايي را براي تمرين براي تقويت يادگيري ارائه مي دهيم.

 .

با پيشرفت در دوره، موضوعات پيشرفته تري مانند اكولوژي، فيزيولوژي گياهي و جانوري و آناتومي انسان را پوشش مي دهيم. مربيان ما از مثال‌هاي واقعي و مطالعات موردي استفاده مي‌كنند تا اين موضوعات را براي دانش‌آموزان مرتبط‌تر و جالب‌تر كنند. ما همچنين شامل جلسات عملي مي‌شويم كه دانش‌آموزان مي‌توانند ميكروارگانيسم‌ها را مشاهده و كنترل كنند و آزمايش‌هاي مرتبط با موضوعات تحت پوشش را انجام دهند.

 .

يكي از چالش برانگيزترين جنبه هاي زيست شناسي، به خاطر سپردن حجم وسيعي از اطلاعات مورد نياز براي امتحان است. در آموزشگاه بارمان كنكور آمادگي، ما اين مبارزه را درك مي كنيم و تكنيك ها و نكات موثري را براي حفظ كردن ارائه مي دهيم. مربيان ما به دانش‌آموزان كمك مي‌كنند تا نقشه‌هاي ذهني و دستگاه‌هاي يادگاري را براي يادآوري فرآيندها و ساختارهاي پيچيده ايجاد كنند.

 آموزش كنكور

علاوه بر تدريس در كلاس، آزمون‌هاي تمريني منظمي را نيز براي ارزيابي پيشرفت دانش‌آموزان برگزار مي‌كنيم. اين تست ها نه تنها به دانش آموزان كمك مي كند تا درك خود را از موضوع بسنجند، بلكه به آنها احساس امتحان واقعي را نيز مي دهد. مربيان ما بازخورد و راهنمايي دقيق براي كمك به دانش آموزان براي بهبود عملكرد خود ارائه مي دهند.

 .

آنچه درس زيست شناسي ما را از سايرين متمايز مي كند، توجه شخصي است كه هر دانش آموز دريافت مي كند. از آنجايي كه ما تعداد كلاس هاي خود را كوچك نگه مي داريم، مربيان ما مي توانند بر نيازهاي فردي هر دانش آموز تمركز كنند و آموزش آنها را بر اساس آن تنظيم كنند. ما همچنين جلسات تدريس خصوصي را براي دانش آموزاني كه به كمك بيشتري در مورد يك موضوع خاص نياز دارند ارائه مي دهيم.

 .

در آموزشگاه بارمان كنكور آمادگي، هدف ما فقط كمك به دانش آموزان در امتحانات ورودي نيست، بلكه به طور كلي عشق به زيست شناسي و علم را تقويت مي كند. ما معتقديم كه با راهنمايي و رويكرد صحيح، هر دانش آموزي مي تواند در اين درس سرآمد باشد. به دوره زيست شناسي ما بپيونديد و اجازه دهيد شما را از پايه به سطح ورودي دانشگاه راهنمايي كنيم و به شما كمك كنيم تا در امتحان زيست شناسي خود موفق شويد! اكنون ثبت نام كنيد و جايگاه خود را در دسته بعدي ما تضمين كنيد.

 .

بهترين اساتيد، بهترين منابع، بهترين نتيجه: بارمان كنكور

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس رياضي و آمار 3 پايه دوازدهم كنكور
  • آموزش جامع شيمي 1 و آزمايشگاه پايه دهم كنكور از پايه تا كنكور
  • وبينار آموزش جامع هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور
  • مشاوره انتخاب رشته هنر
  • وبينار آموزش جامع فيزيك پايه دهم كنكور
  • تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس آمار و احتمال يازدهم كنكور
  • آموزش كنكور رياضي و آمار 1 پايه دهم

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/18 ساعت: ۰۱ توسط:academy :