آموزشگاه کنکور آموزشگاه کنکور .

آموزشگاه کنکور

وبینار آموزش جامع هندسه 1 پایه دهم، آموزشگاه بارمان کنکور

آموزشگاه کنکور،وبینار آموزش جامع هندسه 1 پایه دهم کنکور در آموزشگاه بارمان کنکور

 .

در بارمان کنکورn ما استرس و فشار ناشی از آماده شدن برای امتحان ورودی دانشگاه را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما یک دوره تخصصی برای کمک به دانش آموزان در تسلط بر مفاهیم کلیدی و مهارت های مورد نیاز برای برتری در بخش هندسه امتحان طراحی کرده ایم. تیم اساتید مجرب و متعهد ما، مطالب درسی را به دقت تنظیم کرده اند تا همه چیزهایی را که در آزمون آزمایش می شود پوشش دهد.

 .

این وبینار تمام موضوعات ضروری هندسه 1 از جمله نقاط، خطوط، زاویه ها، مثلث ها، چهار ضلعی ها، دایره ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. اساتید ما مفاهیم پیچیده را به توضیحات ساده تر و قابل درک تر تقسیم می کنند و درک و به کار بردن آنها در امتحان را برای دانش آموزان آسان تر می کند. این دوره همچنین شامل یک آزمون آزمایشی است که به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا درک خود را ارزیابی کنند و نقاط ضعفی را که نیاز به توجه بیشتری دارند شناسایی کنند.

 آموزشگاه کنکور بارمان

اما این همه چیز نیست، علاوه بر جلسات زنده، دانش آموزان به مجموعه ای جامع از مطالب مطالعه، از جمله یادداشت ها، سوالات تمرینی و مقالات امتحان قبلی نیز دسترسی خواهند داشت. این نه تنها به دانش آموزان کمک می کند تا درک خود را تقویت کنند، بلکه آنها را با انواع سؤالاتی که ممکن است در امتحان واقعی ظاهر شوند نیز آشنا می کند.

 .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد وبینار ما جلسات تعاملی است. دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که سوالات خود را بپرسند و توسط اساتید مجرب ما به صورت لحظه ای پاسخ دریافت کنند. این نه تنها شک و تردید را روشن می کند، بلکه درک عمیق تری از مفاهیم را نیز تقویت می کند. علاوه بر این، جلسات ضبط می شود و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد تا هر زمان که نیاز داشته باشند، مجدداً بازدید و بررسی کنند.

 .

وبینار نه تنها بر کمک به دانش آموزان برای آماده شدن برای امتحان تمرکز دارد، بلکه بر توسعه تفکر انتقادی، حل مسئله و مهارت های تحلیلی نیز تمرکز دارد. اینها نه تنها برای آزمون ارزشمند هستند، بلکه برای تلاش های آکادمیک آینده و رشد شخصی نیز ارزشمند هستند.

 .

جدا از مزایای آکادمیک، وبینار راحتی و انعطاف پذیری را نیز ارائه می دهد. دانش‌آموزان می‌توانند از آسایش خانه خود در جلسات زنده شرکت کنند و نیازی به سفر و صرفه‌جویی در زمان نداشته باشند. جلسات ضبط شده نیز برای دانش آموزانی در دسترس است که ممکن است به دلیل هر تعهد دیگری یک جلسه زنده را از دست بدهند.

 آموزشگاه کنکور بارمان

بنابراین، اگر دانش‌آموز کلاس دهم هستید که به دنبال کسب مهارت در بخش هندسه در امتحان ورودی دانشگاه هستید، وبینار آموزشگاه کنکور بارمان راه‌حل مناسبی برای شماست. با مطالب دوره جامع، اساتید مجرب، جلسات تعاملی و برنامه زمانی مناسب، ما اطمینان حاصل می کنیم که به خوبی آماده و با اعتماد به نفس برای مقابله با هر سؤال هندسه ای که برای شما پیش می آید، خواهید بود.

 .

اجازه ندهید بخش هندسه کنکور مانع رسیدن شما به رویاهایتان شود. امروز در وبینار ما ثبت نام کنید و اجازه دهید بارمان شما را به موفقیت در سفر تحصیلی خود برساند. بیایید با هم بخش هندسه امتحان را فتح کنیم و راه را برای آینده ای موفق هموار کنیم.

اساتید مجرب و برجسته ی بارمان کنکور، مشتاقانه منتظر شما هستند!

 .

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • وبینار آموزش ریاضی، ترسیمات هندسی مبحث عمود
  • وبینار آموزش فیزیک آموزش صفر تا صد فصل ۲ فیزیک دهم فشار
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته موزه‌داری
  • آموزشگاه کنکور، کارگاه تقویت پایه ریاضی و آمار 1 پایه دهم کنکور و آمادگی برای حل تست های دشوار
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته مهندسی هوافضا
  • وبینار آموزش ریاضی دهم مبحث تابع ( توابع پلکانی و قدر مطلقی )
  • وبینار آموزش فیزیک مبحث انرژی پتانسیل الکتریکی

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org

برچسب: وبینار آموزش جامع هندسه 1 پایه دهم، آموزشگاه بارمان کنکور،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۳:۰۰ توسط:academy موضوع: نظرات (0)